Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. På vores website bruges cookies primært til trafikmåling og optimering af sidernes indhold.
Modtaget!

OBS!

Museet bygger ny indgangsbro i disse måneder. Der er derfor etableret en midlertidig indgang via en trappe.

Der er mulighed for at låse barne- og klapvogne samt kørestole fast udendørs foran museet – eller bære dem ned ad trappen.

Vi beklager den begrænsede adgang.

Åbent i dag kl. 11:00 - 17:00.

Konferencer og Møder

Hold konferencen på M/S Museet for Søfart

M/S Museet for Søfart tilbyder internationale rammer med kant til konferencer, events og møder.

Vi skræddersyer jeres arrangement – hvad enten det er et mindre møde eller et event for 800 gæster.

Spørgsmål?

Kontakt vores bookingafdeling på booking@mfs.dk eller 49 28 02 14 for at høre mere om mulighederne for at holde din konference eller firmaevent på M/S Museet for Søfart.

På M/S Museet for Søfart er der mulighed for at booke flere forskellige lokaler alt efter arrangementets størrelse:

  • Konferencerummet Det Blå Rum med plads til 48 siddende gæster
  • M/S Café med plads til 120 siddende gæster
  • Konferencesalen Kronborgbroen med plads til 139 siddende gæster
  • Udstillingsrummet “Navigation” med plads til 250 siddende gæster.

I alle rum er der mulighed for både flere og færre gæster.

Menu

Menuen planlægges ud fra jeres individuelle ønsker. Vi samarbejder bl.a. med lokale og nationale restauranter hvor råvarerne er kun de bedste og følger årstiderne.

Til jeres reception eller efter jeres dagskonference eller møde tilbyder vi alt fra italiensk buffet til 3-retters Michelin-middag.

Priseksempel

Dagsmøde med frokost fra 525,- ekskl. moms pr. person.

Indeholder: Leje af faciliteter, av-teknisk udstyr og teknisk assistance samt morgenkaffe, croissant, frugt, vand, frokost og eftermiddagskaffe/-te og kage. Til frokost serveres årstidens sandwich.

Til toppen